Stage bij Holland America Line

De buit is binnen! De koelkast!

Lieve mensen!

Tijd voor een nieuwe update. De dagen hier aan boord lijken voorbij te vliegen.

Savonds is voor mij het belangrijkste moment van keuzes maken. Ga ik slapen en word ik wakker om vervolgens meteen weer te gaan werken. Of ga ik naar de bar, drinken en heb ik de volgende dag spijt omdat ik niet genoeg heb geslapen?
Deze keuze maken hier op het schipis moeilijk! Al kies ik bijna elke dag voor het laatste!

Sinds de laatste cruiseheb ik eindelijk mijn duidelijkefunctie aan boord. (duurt even, heb je ook wat). Maar sinds 1 van de managers het schip heeft verlaten voor vakantie, heb ik eindelijk mijn eigen afdeling en een duidelijke functie op het schip.
Het is wel iets anders geworden dan ik in mijn vorige blog heb uitgelegt, maar ik zal het dan nu nogmaals vertellen.
Inmiddels ben ik overdag van 11 uur tot 4 In Room dining manager, en van 4.30 tot sluit Assistent Restaurant Manager. Dus 2 afdelingen, en shifts direct achter elkaar waar ik opzich tot nu toe erg blij mee ben.

Verder kon ik ook mijn slag slaan qua cabin aangezien de andere manager het schip verliet. Zijn hut bestond uit een 2 persoons bed EN een koelkast. In mijn hoofd vormden direct de woorden; hebben, hebben, hebben! TSJA. en als Nadine eenmaal iets wil hebben.
Ziehier zit ik nu op mijn 2 persoons bed, naast de koelkast deze blog te typen. Nooit gewetendat ik zo trots zou zijn op een koelkast! :)Want nog mooier meegenomen, ik heb volle internet verbinding in deze cabin. Phoephoe, nounou, het ken niet mooier wurde, zulle we krekt mar sizze (ofzoiets).
(al koelt de koelkast niet echt, maar het staat wel hip).

Inmiddels heb ik nu de 4de volle zeedag richting de eilanden van Hawaii. Gisteren had ik een beetje een crash accident met 1 van de In room dining karretjes. Volle lading bestelling reed richting de muur, natuurlijk alles kapot en hamburgers over de vloer. Het voordeel alleen van de zware golven tijdens de tocht is dat ik niet naar het karretje hoef te lopen, maar dat het karretje uiteindelijk vanzelf naar mij toe komt, ik zie het maar als een voordeel! ;-)

Verder heb ik nog een speciaal bericht voor Zoe mijn kleine nicht:
Punt: Het is een schip, geen boot ;-)
En die vrouw in de Bios.. My Goodness, geef haar maar pen en papier de volgende keer, misschien wil ze wel aantekeningen maken over de assistent van de assistent zijn assistentvan de stunt man.

Nou, dat was het wel weer voor nu. Lieve mensen bedankt voor al jullie lieve reacties steeds!
Tot Snel!

Dikke kus!

Reacties

Reacties

Renske

Heeey!! Klinkt goed zeg! Een koelkast hahaha lekker. Had je het mailtje van flo nog ontvangen?:P

Kimmie

He lieve Pientje,

Een nieuwe hut! Dat klinkt erg relaxt, kun je lekker van gekoelde wijntjes op je tweepersoons bed genieten in je nieuwe pyjamabroek van je mams :) Verder niet veel nieuwtjes vanuit het bekende Sneek..Ben blij dat je het naar je zin hebt, maar vind het ook reuze gezellig om je in mei weer in "real life" te zien!Werkse meis en veel plezier op Hawai (mocht je van boord kunnen)!
Dikke kus Kimmie

Rixt

Super leuk om al de verhalen steeds te lezen en je in t beelden hoe het daar gaat ;)
Haha en dat je zo happy kan zijn met een koelkast wie had dat gedacht?!

Ik ben en blijf super trots op je pop!

Dikke kus

Shirley

Hi lieverd! Wat heerlijk dat je 't wat relaxter hebt! Mooie functies schat! Past bij je! Die keuze die je elke avond maakt had ik niet anders verwacht ;) Heel veel plezier en succes lievie! Oja dat met die karretjes zie ik helemaal voor me, hihi

Margriet

Hoi Nadine,
Mooi hoor die promotie met nieuwe hut, net wat meer bewegingsvrijheid is zo onderhand wel lekker denk ik. Lief van je dat je Beppe even hebt gebeld, vond ze ontzettend leuk! Ze is enorm trots op haar ondernemende kleindochter. We wensen je alvast een heel fijne tijd met je paps en mams die binnenkort vertrekken. Ze brengen geloof ik heel veel panties en ook schoenen mee. Houd je de kapitein van het schip een beetje in de gaten voor het geval hij een saluut wil brengen aan iemand op de eilandjes bij Hawai? NIET DOEN! Liefs van ons uit Arnhem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!