Stage bij Holland America Line

Het is weer zover!

Lieve familie, vriendjes en vriendinnetje,

Eindelijk is het dan weer bijna zo ver, ik mag mijn keurig klaarliggende koffer weer inpakken, voor een nieuw avontuur!
16 Juni begin ik weer, nu op de Westerdam, die de route vaart in Alaska, en begin Oktober de routevaart richting Hawaii, Bora Bora en Tahiti.
Hoort u mij klagen? Nee zeker niet! Ik heb dit jaar zelfs 3 x 17 Oktober, is dat niet prachtig! Wie kan mij dat nadoen?

Een nieuw schip, een nieuw contract, nieuwe functie, nieuwe mensen en een nieuw avontuur!
Van mij mocht het 6 weken geleden al beginnen, maar ik heb toch eventjes moeten wachten!

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het heerlijk thuis, even relaxen en iedereen weer zien, maar nu word het weer tijd voor actie, en het gevoel van het schip weer hebben!
Wie weet wat er deze keer allemaal gaat gebeuren want ja.. je weet het nooit!!

Ik hou jullie uiteraard, zo goed als ik kan, op de hoogte!

Veel liefs!!

Reacties

Reacties

Twan

Heel veel succes weer!!!

Margriet

Hoi Nadine,

Wat leuk om weer een bericht op je blog te lezen. Het is duidelijk dat je er erg veel zin in hebt, zelfs met dat hele harde werken voor de boeg! Wens je van ons allemaal een heel goede reis toe en natuurlijk gaan we je weer volgen via het blog. Dikke zoenen vanuit Arnhem

Hans

Hallo Nadine, In mijn zoektocht naar verhalen over stage lopen bij de HAL kwam ik jou blog tegen. Het is weliswaar nu augustus 2017 maar reageer toch even om te zeggen dat ik je erg leuk vind schrijven en je je dagen bij de HAL leuk omschrijft. Waarom ik ook reageer is omdat mijn zoon net zijn eerste stage als maroff is begonnen op de ms Zaandam. Het kost hem wat meer moeite om zijn draai te vinden dan we dachten dus ben eens op zoek gegaan naar verhalen over stage bij de HAL. Ik lees ook over jou eerste dagen die chaotisch, hectisch en vol verwarring voorbij gaan. Ik herken hier wat... :-) en dat kost behoorlijke aanpassing die je in korte tijd gedaan moet hebben.
Vaar je nu nog bij de HAL? Of heb je inmiddels je zeebenen verruild voor vaste grond onder de voeten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!