Stage bij Holland America Line

Nog 2 weekjes!

Lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes,

Nog maar 13 dagen en het is al zover! Deze week mijn tickets binnen gekregen, en op 2 decemer om 11 uur vlieg ik met America Airlines via Chicago naar San Diego.
Een briefje in de bijlage, met instructies van hoe en wat te doen eenmaal in San Diego.
Hier kom ik s'avonds aan en verblijf ik een nachtje in het Sheraton om vervolgens de volgende morgen om 7.30 uur aan boord te gaan van de Oosterdam.

Eenmaal aan boord krijg ik begeleiding van een buddy, die mij de gehele dag eerst op sleeptouw neemt. O.a. de nodige papieren invullen, mijn routes lopen van mijn cabin, naar de restaurants,en naar mijn mustlerstation. Voor de duidelijkheid, het mustlerstation is de locatie waar ik moet zijn, zodra er een Titanic achtig tafereelmocht komen.

Verder zijn bijnaalle papieren zijn inmiddels binnen, vandaag mijn Monsterboekje, wat mij officieel een Zeevaarder maakt. ;) Het enige dat nog rest, is mijn schoolcontract, maar leer mij Stenden kennen, geduld is een schone zaak..

Voor zover weer de update!

Op 25 november is mijn afscheidsfeestje ingepland voor vrienden en familie!
Hopelijk zie ik je daar, anders via deze weg!

Liefs!

Reacties

Reacties

Liselot

Woehoeee spannend!!! Klinkt heeeel erg leuk, hoop dat je echt een fantastische tijd tegemoet gaat om nooit te vergeten. Maar jou kennende gaat dat zeker lukken!!
Heel veel plezier en geniet met volle tuigen!!
Dikke kus!! Liselot

Liselot

* teugen, moet dat natuurlijk zijn alhoewel tuigen wel beter past tussen de scheepstermen ;)

Margriet Marinus

Hoi Nadine,
Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en inmiddels bent aangekomen op het schip. Wij zijn heel benieuwd naar je verhalen. Het zal vast heel hard werken zijn, maar dat is jou volgens mij wel toevertrouwd. We wachten op een eerste indruk op je blog. Heel veel liefs van ons allemaal uit Arnhem!

Jared Verburg

Heb je een email adres waar ik kan solliciteren bij Holland America Line,
Ik kan het nergens vinden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!